dinsdag 19 februari 2013

Zaterdag & Zondag !

Het is een tijdje geleden het weekend, maar alsnog wil ik jullie erover vertellen. Het was echt een top weekend met een groot avontuur. Veel lees plezier !



Zoals ik al zei was het echt een top weekend.

Zaterdag:
In de ochtend had ik dansen, ik doe het graag en het is super leuk. Daarna had ik nog zangles, dat doe ik nu al 5 jaar ongeveer, ik doe het elke keer weer met plezier. Ik zing nu het nummer ' Just hold me '. Ik vind het zo'n mooi nummer en zing het graag. Daarna ging ik naar het park, met hele goeie vrienden van me. Het was ongeveer rond de middag in het park. Zoals ik al zei was ik er dus met hele goeie vrienden van me maar een vriend had ook nog andere vrienden daar. Ik mocht ze niet echt dus hield me een beetje in. Er was te veel gebeurd om het allemaal te vertellen nu, maar ik noem wel een paar dingen op. Ze praatte over me waar ik bij stond, ik ging met nog een andere vriendin naar de appie ook voor hun. En toen gingen ze opeens naar een andere .. Het was gewoon heel raar, maar ik deed ook wel raar dus dacht ik 'Linde doe gewoon mee en geef ze een kans' Het was daarna super gezellig dus werd het toch nog een leuke middag.

Toen we klaar waren in het park gingen we naar huis en gingen ik en een vriendin Gossip girl kijken. Ik haat haar hahaha ik ben er nu verslaafd aan. Blair en serena zijn zo mooi ! Maar me blog gaat niet over gossip girl dus gaan we snel veder. Me vriendin bleef bij me slapen en hebben we de hele avond Gossip girl gekeken.

Zondag:
Toen was het zondag. Me vriendin en ik gingen ontbijten en ze moest al snel weg. Dat was wel jammer ! Ik had veder die middag niks te doen, dus ging ik naar de stad met een van me beste vriendinnen. Het was super gezellig, we gingen eten in de mcdonalds. Er waren super knappe jongens dus wij keken ze steeds aan. We hadden ons eten en gingen naar boven om een zit plaatsje te vinden. Die jongens zaten niet ver weg van ons. Ik keek ze steeds aan, het was super grappig ! Toen ze weg gingen kon ik me lach niet inhouden. Maar ik was gewoon rustig bezig met lachen toen opeens iets op me eten viel. Ik schrok me dood en keek ze aan. Ik wachtte tot ze weg waren en toen keek ik op het briefje. En ja hoor het waren 5 telefoonnummers. Ik heb nog nooit zo hard in me leven gelachen .. Op het briefje stond ook nog ' app ons x '. We zaten eerst nog te twijfelen. We durfde niet meer naar buiten dus zijn we nog lang blijven zitten en zijn snel naar huis gaan ! Ik had wel zin in een avontuur dus hebben we ze ge ' appt. Het was zo leuk, het zijn vet aardige gasten. Ze bleef bij me slapen het was zo gezellig ! We zijn super lang op gebleven en hebben vet leuke dingen gedaan.

Nou dat was het.. sorry dat het zo lang duurt hahaha !
Have a nice holiday !

xoxo Linde


1 opmerking:

  1. Wat een leuke site heb je, en je hebt een leuke schrijfstijl die makkelijk weg leest.
    Dat klinkt alsof je een leuk weekend hebt gehad!
    Ik zou het leuk vinden als je ook een kijkje komt nemen op mijn site! x

    BeantwoordenVerwijderen