zondag 17 november 2013

ik



Ben zo klaar met alles. Alles en iedereen, weet niet eens wie ik zelf ben en wie ik kan zijn. Je doet een keer een eyeliner op en je bent meteen al iemand anders. Wat is er met deze wereld. Alles is verpest op deze wereld. Wie ben ik dan.. Nou op dit moment niemand, eigenlijk gewoon een lijk dat rondloopt en haar behoeftes doet. Niemand die naar je omkijkt of een keer vraagt van ‘heey wat is er’ ‘gaat het wel?’. N I E M A N D.

Ben klaar met dat je niks kan zeggen of je word al in elkaar geslagen, bang zijn dat je die gene op straat tegen komt en het mis gaat. Elke keer op je hoede zijn om er voor te zorgen dat je die gene ontwijkt. Iedereen dat je maar perfect moet zijn, ik wil niet perfect zijn ik haar perfect. STOP BEING PERFECT NOBODY IS JEZUSCHRST. I Wannabee different, but i can’t, and i will never be. Waarom is dit allemaal zo zwaar ben pas een kind van net 14 die nog volop aan het leven is.. Ik wil gewoon blij zijn en niet dat ik me elke dag elk uur elke minuut elke facking seconden druk hoef te maken. Laat me nou gewoon voor even een kind zijn ook al is het voor een minuutje laat me gewoon met rust.

- linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten