vrijdag 15 november 2013

long time ago.



Hallo allemaal, het is weer een tijdje gelden dat ik geschreven heb. Laten we daar nu maar niet alle aandacht naar toe brengen. Sorry daarvoor maar ik had er niet zoveel zin in, en ik moet het zelf natuurlijk ook leuk vinden :) Nou zoals jullie niet weten haha, ben ik een beetje klaar met beauty en fashion dus daar zeggen we voor nu even doei tegen! Ik ga jullie even op de hoogte halen (geen goede zin iknow haha) met wat er allemaal gebeurd is deze tijd wanneer ik niks heb geschreven and I'm so sorry! 

Nou ik zit nu in 3 Havo, op een school waar ik het niet altijd fijn heb. Maar ik wil het wel gewoon afmaken daar. Ik ben zelf wel trots op mezelf want ben van vmbo gemengd naar vmbo-t gegaan en van vmbo-t naar Havo.. Applausje! Zoals veel mensen weten is het niet altijd leuk op school maar daar moet je soms ook een beetje schijt aan hebben, als je je werk maar goed doet HAHA?!

Op youtube heb ik nu de 700 abbo's gehaald. Dat is echt iets nieuws waar ik super trots op ben, ik heb nog nooit op mijn andere kanalen zoveel abbonees gehaald. Ik probeer zoveel mogelijk te filmen maar het komt ook in de weg te zitten met mijn school werk. En dan kunnen mensen wel zeggen van 'ja is cliché en blablabla' nou wacht maar tot je er zelf in zit. 

Ik heb een nieuwe twitter omdat, ik weet niet waarom maar gewoon. Het is: lindeebb_
En ik heb een Instagram waar jullie mij kunnen volgen en waar ik mooie foto's plaats haha: lindeebb

Dat was het wel zo'n beetje, als jullie nog vragen aan mij hebben kan ik ze of prive antwoorden of gewoon op mijn blog :) 

Liefs Linde













Geen opmerkingen:

Een reactie posten