maandag 18 november 2013

stage.




Halootjes, het is weer eens tijd voor school. Na een lange week stage te hebben gelopen op een paardenopvang ben ik lekker uitgerust en kan ik weer naar school.. Bullshit. Bij die paardenopvang ben ik zo erg tot rust gekomen. Ik was zelf heel erg bang voor paarden, maar tijdens die stage ben ik steeds meer van die beesten gaan houden. Ik moest ook echt in die hokken van die paarden, nou jongens ik was doodsbang.. Maar ben nog levend hahaha :) Wat ik niet snap is dat het een paardenopvang is voor paarden die zijn achtergelaten of zijn uitgehongerd door hun vroegere baasjes.. Waarom moet het er dan zo zielig en niet netjes uitzien? Het leek net op een zigeunerskamp maar nog zoveel erger. Niet dat dat erg is!! Maar is toch zielig voor die paarden..

En sommige paarden worden geleasd. Dat is dat je zo'n paard voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Maar sommige paarden worden dus niet geleasd en dat is zo zielig want die hokken worden zo weinig schoongemaakt dat die paarden soms wel een week of twee in hun eigen stront moeten lopen. Ook een dag was er een paard dat geen eten had en hij had zo'n honger.. Dus ik en een vriendin wisten niet dat hij dus geen eten mocht omdat hij onder 'verdoving' was.. Wij gaven dat paard dus een beetje hooi, nou dat was dus niet het beste idee. Dat paardje mocht dus geen eten omdat hij anders kan stikken.. Zovan hallo meld dat dan ook even aan ons!! 


Nou wij (ik en een vriendin) gingen elke ochtend een uitloop schoon lopen maken.. Nou na een tijdje moesten wij alles doen, schoonmaken, eten geven, ophooien, waterbakken vullen het werd steeds gekker! We zijn ook wel eens boos geworden op ons mede stageloper want die deed geen ene drol. 

Nou dat was dus een beetje van mijn stage. Zoals ik eerder al zei ben ik heel erg tot rust gekomen bij mijn stage. Die paarden en geiten en varkens hebben mij zoveel rust gegeven. Echt heel fijn, want toen die week afgelopen was dacht ik meteen aan school en mijn cijfers echt vreselijk. Zoals jullie misschien niet weten hahaha, ga ik even niet zo lekker op school.. Maar dat komt wel weer goed hoor :) 

Nou ik ga nu uit deze halte eruit. Spreek jullie morgen vast wel weer :) 

xodo linde 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten